Happy Mother's Day!!
Alhamdulillah I've got my first salary earlier this week. memang tempted sgt nak beli itu ini. Tp tahan nafsu. Jgn membazir elly! Boleh spend duet membeli ape yg dalam list je, tak boleh menyimpang! haha. So this is one of the things that I have been planning to spend my salary. Mother's day gift for mommah! since kerja kat kedai kasut jadi hadiah kena la kasut kn. haha boleh ke cmtuh? ok whatever.
Anak mama ni romantik orangnye. kalau dah bagi hadiah tu, mana cukup hadiah je, kena ade kotak @ pembalut cantik2, kena ada card. Baru la suweet. huhu. puji diri sendiri eh? *boleh lempang saya pasni*
Malam before Aje fly tu mmg ketandusan idea nak buat kad mcm mane sbb pusing-pusing kat wgsa walk takde pon card mother's day. *kecewa* So cam xpe lah, buat je la kad sendiri walaupun kesuntukan masa. Jadi dengan otak yang ketandusan idea ni cik hambiah liyana pon go google up for ideas. And this is what I came up with.

Anak mama ni romantik orangnye. kalau dah bagi hadiah tu, mana cukup hadiah je, kena ade kotak @ pembalut cantik2, kena ada card. Baru la suweet. huhu. puji diri sendiri eh? *boleh lempang saya pasni*
Malam before Aje fly tu mmg ketandusan idea nak buat kad mcm mane sbb pusing-pusing kat wgsa walk takde pon card mother's day. *kecewa* So cam xpe lah, buat je la kad sendiri walaupun kesuntukan masa. Jadi dengan otak yang ketandusan idea ni cik hambiah liyana pon go google up for ideas. And this is what I came up with.
![]() |
| memproses kertas dan cat |
![]() |
| hasil |

Ok la. Boleh la nak berpuas hati dgn last minute work macam ni. Lain kali plan awal2 sikit eh? :D
On the limited space, this was what I wrote :
to the only woman who has loved me with all her heart and will always be..
Mama, you have to know that I love you very much because you are the only woman who has carried me in your belly for 9 months and 10 days, the only one who has gave birth to me, looked after me when I was sick, taught me how to crawl, to walk and to talk. You are the one whom I know loves me more than anything.
If I'm about to list up all the things you did, and repay it with diamonds, rubies, sapphires and pearls, then you would have a treasure that would mount up to the skies that would almost match the sparkles in your loving eyes. But you know I don't have all that :P All that I can give to you is my love and care. ( And a pair of new shoes of course.. hehe :P)
I'm no one without you really.
Alhamdulillah, I have such a wonderful mother.
HAPPY MOTHER'S DAY TO ALL MOMMIES!! :D




Comments
Post a Comment